godmorgon

har varit vaken sen innan :D haha har tagit det lungt, duschat,umgåtts med matte
ätit frukust och så :) helt enkelt en lugn morgon idag :) kan behövas :)
hade svin trevligt igår också :) var bara hema hos jessica & nicklas och drack lite lekjte med barnen och spelade wii fit tror jag det heter :D haha jag förlorade hela tiden :D hade lika roligt endån :)
jaha idag ska vi till dom igen och äta middag ihopa sen vet jag ej vad vi gör senare ikväll :)
matte håller på att bränna ut mamma mia .) haha jessica har ej sett dne så lätt jag och hon ska kolla den idag
den e så sinnes sjukt bra :) jag gillar den :)  jaha annars inte så mycket nytt att berätta just u tyvär :(
ska ialf lägga in under 100 lappen , gårdagens bilder , sen får vi se vad jag e sugen på att fixa in här :)



händer för eran del idag då?


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0