godmorgon :)

vaknade när matte gick upp tio över 5 , sen kunde jag ej somna, men gick upp tog på mej tände i
lägenheten och la mig och kolla tv i sängen ,, hahha jag somnade efter det :D vaknade halv 8 sen igen :D
ska platta mitt hår nu ialf, fgår bli uppsatt för jag skall jobba så orka fixa det helt och hållet.
jaha annars e det inte mcyket som händer idag, ikväll efetr jobb ska jag & matte till jessica och nicklas och passa deras barn när dom e iväg :)
men nu måste jag snart sticka så vi hörs sen
svin kallt ute förresten :P haha

pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Tilde

sv: jaa det var nice :)

vad har du gjort idag då?

2010-01-25 @ 20:18:24
URL: http://pansy.webblogg.se/
Postat av: louizee

hejsan, hur är det?:D

har frågestund på bloggen som du har lust så får du gärna ställa en eller flera frågor så svarar jag så bra&ärligt som jag bara kan:)

2010-01-26 @ 17:34:05
URL: http://louizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0