godmorgon alla glada :)

varit vaken sen kvart över 7 :P vaktmästaren ska komma för vi har massa
som måst5e fixas i lägenheten, så nu har jag verkligen skrivit upp alla fel
hahahah snart kallar dom mig väl satmara eller gnälliga damen hahha
men men ska jag bo i en lägenhet ska det vara rätt på allt, och det e svin kallt
i lägenheten tack vare fönster ej e täta pch elementen e cp
så nu får dom fasiken fixa det tycker jag :P

jaha annars inte mycket som hgänder idag, ska nog bara vara hemma och koppla av :)
kan vara rätt skönt ibland, höll igång igår ju så en dag i veckan kan man få vara lat :)
ska ialf fixa mig lite nsart så man ej ser hemsk ut när dom kommer och ska fixa lägenheten
haha inte för jag bryr mig men man behöver inte se ut som en hösäck presis :P

jag täkte lägga in fler bilder idag ialf, hoppas ni e nöjda och glada men dom ni fått
lägger in dom under dagen, så ni får ha tålamod :)
nej nu ska jag göra vid mig lite så jag blir klar, ingen aning när vaktmästaren kommer
i medhan sa bara förmiddagen , man vet aldrig med dom ,


hörs sen då

pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Svar: Japp jag har gjort min header själv:)

Skulle kunna försöka fixa en åt dig:) INte för att jag är något proffs men;P



/E

2010-01-14 @ 09:08:05
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0