gODMORGON / gODEFTERMIDDAG

ja det fick bli både och nu :D har varit vaken sen halv elva :P men har tvättat , badat sen bakar vi :)
Kladdkaka & Kanelbullar:) idag händer inte så himla mycket, ska nog bara ta det lungt :) söndag ju :P
jaha nu ska tvätten bara torka, jag ska fixa ögonbrynen och göra vid mig lite för vi kanske går bort till
jessica & nicklas och deras barn sen när jag e klar och tvätten e klar, får se hur vi gör med det ialf..


jaha jag tänker ej utse någon vinnare i med det var ett ex antal som gissade flera gånger,
det accepterar jag inte, så en ny tävling får komma nu i veckan istället, så skäll på dom som
inte kunde vara med i en enkel tävling och skärpa sig :P


nu ska jag ge svar på min frågestund :)


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0