hejhej

vi hämtade ju hunden igår :) lilla izzy ) sa nog det igår men e så glad för hon e så himla söt
hon har varit rätt nervös i natt men det e inte så konstigt, men hon hade bajsat en liten hög
inne på toan haha så det e ju positivt att hon hittar till toa :D men hon ska lära sig göra det ute :)
hon e duktig och kissar ute och så :) det tar sin tid innan hon vänjer sig vid mig och matte ju :) hon e bara en valp så man får ha tålamod :) jaha idag ska vi ej göra så mycket
jag ska börja jobba 6 till 8 ikväll också,  så blir väl hemma ta det lungt, finns inget att göra liksom :(
nehe nu ska jag  fixa här hemma :) så vi hör sen efter jag gjort det


pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0