hejhej

har ju ej skrivit sen i morse, ber om ursäkt för det också  :) så nu tänkte jag berätta lite hur min dag har varit
fram tills nu :) det har inte hänr super mycket idag, inget ovanligt när jag e ledig mitt i veckorna , men jag har
gjort lite saker idag ialla fall, först var jag nere på ungdomsmotagningen och skulle hämta ut p piller, kostar dock emn fick receptet så får hämta ut dom till nästa månad, har nyss haft röda veckan så får ej ta dom än endån, så det spelar ingen roll kan jag tycka :P haha jaha sen ner i själva stan och in på ica där jag handlade hem ,fil,flingor,mjölk & juice, allt e lka gott fast mest juice :) och ja det ska vara multivitamin juice,
inget annat haha :D så e det people :=) just face it :) haha, jaja sen skulle jag egentligen fylla i papper på arbetsförmedlingen men i med jag var klar redan kvart över 9 så orka jag ej vänta så ska kankse ner där nu i eftermiddag annars sticker jag dit på måndag bara jag gör det så spela det ingen roll vilken dag , mitt eget val.

jaja hem var jag ja påväg, haha, lätt man glömmer saker eller skriver fel när man bara skriver så här :)  jaja hemma ialf, satte mig och fortsatte typ nån minut med det jag fyllor i som jag berättade om igår, :P  gav upp efetr några frågor, haha det e så himla tråkigtmen vafan det e en god gärning plus jag kan vinna pengar, sattemej och kollade på one tree hill, sen har jag bara tagit en dusch, en riktigt varm dusch, sen kom grannen upp och gjorde mej sällskap och hjäpte mej litemed vad jag hade att göra, tack såmycket :)  SEN GICK HAN TYP NYSS HEM OCH SÅ KOM MATTE, HAHA :) jaha sitter och kollar å one tree hill nu :) IGEN men vill bli klar med säsongt 3 :D blir nog det idag hoppas jag om jag får se det idag , resten av dagen typ :P haaha

nej men jag tänkte bara uppdatera lite snabbt , ska kolla vidare på one tree hill nu :)


hörs sen
pusskram
hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0