massa att ta igen :) Jag vet :P

jaha jag har inte skrivit på väldigt länge varken önskat er god jul eller gott nytt år :( förlåt ialf.
så god jul & Gott nytt år :D haha bättre sent än aldirg :D jaja jag tänkte ialf ta igen alla dagars
 skrivande och göra en sammanfattning och lägga in massa massa fina bilder :D
som ni alla vet har det varit jul & Nyår så man har ej haft tid med att sitta vid datan i med alla
vill träffa en osv på dom lediga dagarna :P haha drar i en ibland kan man kalla det men men :D
så jag börjar med jul helgen ialf :)

JULHELGEN !
jaha onsdagen den 23 december var det dags att fira pappa :) han fylle 60 då, så vi barn bestämde att
vara hemma hos emma, min ena syster :)  julfika och tårta osv :) skit trevligt, bytade julklappar
med dom i med min storasyster emma hennes sambo och två bvarn e bara med oss varannan jul
i med hennes sambo familj också ska få vara med dom, så det var riktigt mys den kvällen :)
och såklart var jag & Matte inom nicklas & hans familj och gav en julkorg :) saknar julen med dom !
sen firade vi pappa samtídigt hemma hos syrran :) hela familjen samlade :D

24 december, magisk julafton
julafton tillbringade jag & Matte på varsitt håll :( tråkigt men vi har ju inga barn så får dela på oss :P haha
jaja jag var hos moror med min familj och han var hos sin pappa med nåra av hans familj :)
skit mysig julafton ialf med skratt och kul :) min bror e dålig förlorare, ialf när det gäller i att spela risk,
haha men det var roligt som fan att träffa alla samtidigt och massa timmar ihopa :) inte ofta man gör det .
jaha ´massa godis mat och julklappar :) finns ej så mycket att berätta o så i med det e min hemlighet :P haha

25 december, festa lite
dags för att festa var det ja hemma hos johan med trevligt folk :) hade jätte trevligt hela kv'ällen
men vi gick hem tidigt jag & matte i med vi skulle upp och köra tidigt till mattes mamma i kungsbacka på
lördagen :) men så länge vi var där så var det rätt trevligt ialfg tyckte jag :) nytt folk som kul e att träffa :)
inte samma gamla snacka eller samma folk, det gillar vi skarpt :P haha
jaha inte mycket mer om den kvällen :P haha bilderna får säga sitt :P

26 december, resan mot kungsbacka för att fira lite jul
jaha upp i tid och börja göra vid sig och möta upp mattes bror & Mormor & Morfar,
sen vidare ut mot motorvägen och mot kungsbacka, gick bra att köra upp där osv.
halt men vafan haha det var kul :P jag & matte hamna med endan på bilen lite långt åt vänster :P
men åkte aldrig ur avfarten där uppe haha :P tur var väl det, v var snabbare än hans bror & mormor och morfar :P haha ovanligt vi ska vara det :P så ko fram före till hans mamma & Hennes sambo.
satte oss och snacka lite opch väntade en tio min typ sen kom dom andra :)
blev julmat där också och massa snck och trevligt var det :) vi bytade julklappar och åt massa gott :)
det var riktigt fint uppe hos dom :) jaha klockan blev mycket så vi började bege oss hem :)
tog sin tid att köra så :) ännu en dag som var lyckad :)

27 december, ytterligare iväg , till mattes mormor & Morfar
jaha söndag, vi var bjudna till mattes mormor & Mrfar för att äta middag :)
tack och lov att vi slapp julmat ännu en dag :P haha skönt det ialf
bev en god gryta med kött potatis och sås , det e så gott :P
men dom kunde ju ej ta bort julgodis och såna sake :P haha
så blev fika där också och ha rioktigt mys o sitta i soffan och snacka en massa :)
som jag sa ännu en trevlig dag :)


som jag skrev i början julen var helt o9ch hålet magisk :)
tack alla som gjorde den helt perfekt :)

jobbade måndag tisdag i mellandagarna :(


JAHA SKA VI ÖVERGÅ TILL NYÅRS HELGEN :p
nyårsafton var väl som den var, det kunde varit roligare, dom vi var hos kunde ansträngs sig och gjort

mer dekoratin och framför allt ha det i nyårs tema :,, nästa år fixar jag festen du aldrig glömmer
så e det bara det krävs tydligen en svensson för att fixa festen , men men ett helt år tills dess
 haha jaha vi åt middag där och hade rätt trelvigt sen vidare ner mot stan vid tolvslagen och inta nya året med typ hela ängelholm som var nere på torget :) sånt gillar jag , men fy fasen med folk haha
drack champagne och hade trevligt :) 2010 e så välkommet, nya tag och lägg det gamla året bakom er :)

dagen efter nyår gjorde vi ej så mycket, tog det lungt och s¨å :) var hos lillasyster och kolla
film typ hela kvällen :) åtmat där och hade mys :)
annars inget mer:) lördags jobbade jag annars var vi bara hemma och hade dte gott :)
idag e det söndag och vi tvättar :P haha ska iväg sen efter det, har ej mycket kvar :)
kan ta rsten i morron i med det bara e en tröja o en matta, det kan man står ut med till
i morgon :P haha jaja nej men sitter i soffan och skriver och kollar tv just nu :P ner till tvätten ska jag nu också
så bilderna kommer i samma ordning som jag skrev :)



pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Låter som att du har haft en bra jul och ett bra nyår:)



/E

2010-01-03 @ 16:54:56
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0