massa bilder från senaste tiden :)

nya saker
mascara,puder och råsa och typ guldigt nagelack , skit fina tycker jag
saker
smycke
smycke
svarta kulor örhänge :)
tröja
ny kofta
tröja
hahahaha såg nu att man ser dom vita banden man hänger tröjan i hahah
plus mina fötter :D söta strumper hade jag ialf :P haha
rosor
fick 2 rosor av matte för ett tag sedan :) torkade dom nästan direkt så dom ej vissnar och tog på
lite glitter för dom blir så fina då :) sen ett tips, spraya hår spray för då håller rosens färg längre :)
örhänge
råsa örhänge
tröja
ny tröja :)
tröja
tröja
väst
väst från gina, rätt snygg ska bara bli van vid den :)
tröja
tröja som e lite längre :) plus glitter detaljer i den
tröja
grå tröja som man har ett långt linne under
tunika
tröja fast man knyter den runt midjan så den ej e så bred :D
tunika
skit söt tunika
,,,
Ännu en tröja som jag fick av syrran i julklapp, ME LIKE ALOT
...
klänning jag hade på julafton <3<3<3<3
ljusstakar
fick ljusstakar av min bror och hans tjej :) matte & jag  gilla dom
väska
fick en väska av matte vet ej om ni sett det :) jätte fin e den ialf



ni får snart fler bilder
i nästa inlägg för blogg .se krånglar så får lägga in bilder i olka inlägg
TYPISKT


pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Oj vad mycket fint!:)



/E

2010-01-14 @ 07:57:12
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0