massa bilder

...
Thea min systerdotter

min lillasyster elin & Vår systerdotter thea
...
My Min andra systerdotter
matte
matte
jag
Jag själv en aningen trött
...
Thea
my
my kränger godis :) gottegris unge e vad hon & Thea är :)
...
haha naw thea somna med flaska i munnen :P haha mätt & belåten kallas det :)
jag
jag själv, säger som innan, en aning trött :P
...
man måste ha adventsljusstake :)
...
vår ena katt ronja :) trötter nummer 1
bebis
vår andra katte bebis (bebbe) trötter nummer 2
jag
jag redo att åka till storasyster med matte
kläder
svart tunika och rösa strumpbyxor, ett par stövlar till :)
halsband
nytt halsband jag hade i julas :)
örhänge
örhänge, får bättre bild en annan dag
my
my fular sej som vanligt :P haha



ni får fler bilder i morgon :) måste gå och lägga mig och sova nu
ska upp och jobba i morgon så får sitta vid datan i morgon :)



pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Fina bilder:) Ser mysigt ut:)

/E

2010-01-04 @ 15:16:05
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0