seg söndag :D

varit seg idag så harbara kollat klart på säsong 3 av one tree hill :P så ska börja med 4 efter jobb
när jag ska fixa till mina naglar om jag gör det idag :) ja jag gör egna naglar :)
roligare och billigare :) köpte sånbt gele kit förra veckan tror jag det var :)
och det håller men vissa har slitits lite så man måste förnya :D
nej ska nsart gå till jobb :( vill ej jobba haha men pengar e bra:D
man ska vara glad för att ha fast jobb idag vill jag lova .
matte sitter och klipper klorna på kattena, haha dom gillar inte det
tjejen gnäller och e skiiiiiit sur hahah :D



hahahhhahhahahha hon lappade till matte, haha han bara så gör man inte, hon bara mjjjäääääu
hahaha skit sur men jag tänker ej bli riven av dom men långa klor :P

pusskram
hanna
katten
ronja var inte INTE GLAD!! haha
katt
bebis satt i hallen :D han var duktig men höll sig undan när dewt var ronjas tur :D haha
katter
sen var båda nöjda för dom fick ost som belöning :)




ska snart röra mig så vi hörs sen :)
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0