Svar på frågestunden :)

tack för alla frågor ni ställde, :) har dock tagit bort dom som var4 oseriösa..


Det bästa du vet?
svar : det bästa jag vet, hmm ja du, massa olika saker men måste jag välja så e det min smbo & familjen,

Dröm i framtiden?
svar: min dröm, asså dröm och dröm jag vill bli frisör tror jag , ska kankse gå en frisörskola
men ska först ner och hälsa på dom :)


Favoritbloggar?
svar: mina favoritbloggar e min systers såklart, esks.blogg.se
sen finns det några till men vet ej om jag får skriva dom här inne liksom
så får be om tillstånd om det senare :)

hur gammal är du ?
svar: jag blir 23 år detta året , gammal tant :D

vart bor du ?
svar: det svara jag dock inte på, men kan säga att jag bor i skåne rätt långt upp i skåne :P haha

hur länge har du & din kille varit tillsammans ?
svar: vi firade nästan nyss 1 år & 6 Månader

vad har du för skostorlek ?
svar :hahhaa , pinsam fråga, haha e snart 23 och har storlek 35 & 36 :D mina tassar med andra ord :)



några av frågorna :) alltid rolig när man får frågor :)


pusskram
hanna



Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

haha men jag har 34-35 jag med på fötterna;P



/E

2010-01-25 @ 21:38:12
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0