bäddat, diskat och ringt samtal !

så himla duktig jag är idag, jaa men det vet jag väl redan :D haha berömma sig själv ska man alltid göra !
jahapp, nu vet jag dóck inte vad jag skall hitta på med igen haha, ska sopa upp kattsanden som katterna skvätt ut på toa :P de gör dom alltid , även vi har en kattlåda med tak & LUCKA !!! men men man får stå ut när manha djur
solen skiner idag igen :) trodde det skulle vara molningt hela dagen´ men nope :) härligt som fasen e det :)
jahapp, läsarna bara växer och växer hos mig :) riktigt kul är det när fler och fler hittar hoit och sen får jag fler bloggar att läsa som jag kan roa mig med :) jaaaa jag gillar att få massa bloggar att läsa dagligen , inget fel med det tycker jag ,

jahapp, man fastnar lätt när man bara sitter och skriver en massa man tänker haha totalt ointressanta saker, ibland, haha jaha, ni glömmer väl inte VECKANS BLOGG?

bara för att ingen har anmält sig än så ändrar jag reglerna nu , skyll er själva !
om ni vill vara med & tävla så får ni en länk plus ni får synas i min blogg rätt mycket framöver, ialf fram till jag ´har en ny veckans blogg :) det ni ska göra är att tipsa andra om denna tävlingen :)
ni får ju fler läsare om ni blir utvalda :) hade inte det varit roligt ?

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0