bege mig till jobb nu tänkte jag !

så ja nu e jag färdig fixad så nu kan jag snart bege mig :)
ska ta på mig ytterkläder stänga av radion & tv sen gå :P
hoppas solen stannar kvar hela dagen :) hoppas hoppas !
har dock inte många planer idag, bara jobba ett par timmar nu på morgonen och ett par ikväll !
sen till sjukgymnasten vid halv ett, annars inte så himla mycket :(
men men får väl alltid något att göra, jag kan alltid städa här hemma nu :P haha
här e rent men kan torka av allt i med damm har man alltid verkar det som .. haha



hörs efter jobb
pusskram
hanna
...

Kommentarer
Postat av: simone

Hej hanna, hoppas du har en mysig måndag, har ni också sol? :)

2010-03-15 @ 16:29:27
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0