bloggar här ifrån !

sitter hemma hos mattes pappa & fru just nu, matte håller på med nya bilen ute i garaget
så jag tog med min data så om jag blir utråkad kan jag bara blogga ju , visst e jag cleaver !
haha nej men finns inte mycket att göra, trist att bara sitta hemma och glo helt själv,
men jag skulle ju lägga in resten av bilderna som jag lovade er !
...
påskägg och fjädrar
...
påskris måste man ha såklart! hoppas djuren ger fan i det haha
...
hårfärg måste man såklart ha
...
handlade såna här skålar på ullared, alltid bra att ha till fil osv

vi tramsade oss lite i bilen påväg upp till falkenber för vi fick sitta i baksätet haha
så fick sysselsätta oss lite så vi ej blev utråkade

...
.........

japp det var dom bilderna haha, men men man måste fula sig på bild ibland
orka vara jätte super serisö alltid på bilder, lite roligare att fula sig då & då !


pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg:)

2010-03-27 @ 18:24:52
URL: http://jenjys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0