dåligt uppdaterande :(

sorry för jag inte har skrivit så mycket denna helgen, har haft att göra så det är därför :)
fredags var vi iväg på dagen o shoppade & slängde våra ga,la soffor på tippen 
lite sen hem och fixa sig sen iväg till alex för att festa
lute granne :) sne när vi kom hem tog vi bara ut izzy sen somna vi :) lördag skulle vi köra till eslöv
och hämta den nya soffan hos min storaystser och henne s sambo och barn :)
så nu har vi ny fiiiiiiiiin soffa :) härligt som fan , jag somnade typ direkt igår när vi kom hem , hann lägga mig
i soffan typ haha :D NICE!
jahap, annars inte mycket mer som hände, åt middag hos mon barndomskompis nicklas & hans familj igår också
alltid trevligt att träffa han och hans familj :) växt upp med dom så :)

idag händer nog ej aså mycket, ska tväta ikväll, hinna gå bort med nyckeln till matte pappa, fixa mig
,matte ska träna, jaa sen e det typ inget mer idag vad jag vet ialf :/ fast det e rätt skönt :) haha
nyss ätit frukust också :)MUms. !


nej nu ska jag ta kort på soffan &t tröjan jag handlade i fredags :)

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0