en helg dag till hade inte suttit fel !

en helg dag till hade inte sutti fel asså, visst jobbar bara måndag & tisdag denna veckan sen lördag & söndag
så blir ledig mitt i veckan men hade endån varit skönt med ännu en dag att bara vara hemma och ta det lungt. men men det får man vänta med istället, jag vill ialf utomland :) haha, blir nog inte denna sommare tror jag :(
får bli till nästa så man hinner spara ihop pengar och verkligen kan planera in semster samtidigt som matte så det blir så bra som möjligt :) sitter just nu och kollar på so you met my mother :) sååå himla bra äår det !!

blir nog inget godis ikväll, fortfarande mätt efter maten så får nog skippa det idag tror jag faktiskt, nyttig kan man gott vara ju :) för man vill ju ha fin bikini kropp till sommaren :) matte sitter vid sin data här bredvid och kollar runt lite på internet :) känns som man e svin trött men det e maten som gör att man blir slö :) haha så det ska va!
happ, har dock inte så mycket att berätta just nu tyvär, i morgon väntar jobb så det blir tidig kväll ikväll :)
ska även ner i stan i morgon och fixa lite ärenden :) såna privata saker man ej drar här på bloggen :)

jag har fått massa frågor om hur jag bor,varför jag vågar nämna min kille på bloggen och varför jag aldrig pratar om mina vänner så mycket här inne, svaren kan ni få nedanför !

jag bor i en 2 :a på 65 kvadratmeter med min underbara sambo och vår hund och våra två katter :) duger det ?

anledningen till att jag vågar nämna min kille osv på bloggen e väl inget speciellt med det ?
jag menar ´jag har en pojkvän som jag e stolt över och som jag älskar över allt annat.
plus jag e inte en av dom super stora bloggarna som folk förföljer o så , jag nämner vad jag vill när jag vill
så det så !!

sen kommer vi till mina vänner, asså jag umgås inte med så många folk nu förtiden, kan vara fr jag ej känner så många här jag bor nu, blir mest om helgern aman umgås med sina vänner osv, sen har jag ej så många tjejkompisar som jag umgås med så känner ingen anledning till det , och joo jag nämner mina vänner då och då
men min blogg handlar inte om dom utan om mig & mitt liv, mina vänner e absolut en del av mitt liv men kan snacka om andra saker så sliöpper mina vänner ha folk som förföljer dom :D haha



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0