Gäsp!

inte alls sovit bra inatt, varken jag eller matte har sovit bra, det har varit varmt
man har vridit och vändt sig, vatt för varmt sen helt plötsligt för kallt .
skit jobbig natt i alla fall. och efetr matte åkte till jobb vid tjugo över 5 har jag sovit
20 min ´sammallagt, så idag efter morgonpasset ska jag bara ligga i soffan och försöka
sova tror jag , om jag inte piggnar till, tog tempen men har ej feber än, men tempen e högre än vanligt
men det e ej feber så det e skönt ialf, nej jag ska äta frukust nu sen ut med izzy .
så vi får höras efteråt helt enkelt!
glöm inte säga positiva saker om dig själv för alla e lika mycket värda & lika fina !
kvittar ens hy,kropp,klädstil,bakgrund ! sålängte man ändrar sig & blir till det bättre
sluta prata skit om andra det e bara omoget & patetiskt !

pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0