godkväll :D

japp nu e jag här igen :) KUL VA?!! haha tycker jag ialf :) jahapp jobbet gick bra som sagt :) LIKE ALWAYSE!
kom hem typ halv nio då åt jag och matte mat :) sen middag idag :/ men men , hamburgare med tillbehör :)
gott var det sen e jag mätt nu så det e super bra :) kollar 2 1/2 män nu :) så himla bra e det :)
eller vad tycker ni om det ?
asså får jag säga en sak till er som tror ni ska få massa läsare ? hur ska ni kunna få det om ni inte besöker andras bloggar ? jag besöker minst 30 nya bloggar dagligen för att få kontakt med världen där ute :) så man måste kämoa och skriva bra :) vet ej om jag gör det men tydligen :)
har väldigt mååååånga fina läsare som jag trivs med för alla e så snälla :)

bara min åsikt :) jag menar man kan inte bara ta här i världen man måste även ge, eler hur !
jahapp, har ni sagt 3 positiva saker om er själva idag då? det hoppas jag för det ska man göra.
sa det mycket innan och ska börja med det igen :) man trivs bättre med sig själv :)
och man ska vara nöjd med sig själv och så för man föddes till dne man blev och gör den man e osv.. blablabla
man får göra det positivt av det negatiiva :) tycker jag låter som en bra ide :)

så i nästa inlägg tänker jag eg alla mina läsare bara positiv kritik :) ni förkänar det :)



mina egna 3 positiva saker om mig själv ! :

1. jag e på bra humör

2. gillar mina ben :D japp dom e perfekta för min kropp !

3. jag e lycklig & söt idag :)



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0