godmorgon !

skulle egentligen upp 9 men vaknade 8 idag tack var dom idioterna som lagar hissen.
det lät som dom rev ner halva huset för fan . haha men men då kom jag upp lite tidigare
fast låg och drog mig i sängen typ en halv timme för jag ville ej gå upp ! hihi..
idag har jag lite planer innan emelie kommer om jag hinner, ska upp och handla påskägg till mina systerdötttrar sen ska jag inom vetrinären och prata med dom idag igen för vår hon katt spyr galla
och jaG E SÅ SJUKT OROLIG FÖR HENNE, men hon äter som hon ska o massa sånt som vetrinären frågade.

så skulle komma upp och hämta någon sorts mat som man ska ge lite av eller vad det var ,
ska fråga det när jag kommer upp där, tar nog min cykel dit för gå orkar jag inte när man ska handla
vet aldrig hur myckét man har med sig hem haha , länge leve cykelkorgen ! haha
men men , det lär jag mräka när jag e på hemvägen såklart! vet ej hur stopr förpackning den katt maten e i heller så det e säkrast att ha med cykeln,

snackar just nu med lillasyster om en sån kräm man har för att bli gyllen brun, nej det är INTE brun utan sol
det e en annan som heter summer glow och man kan handla den typ över allt , syrran handlade den på coop och kostade ca 50 kronor. så jag ska testa den idag sen ska man ha baby lotion under innan man tar på sig den krämen för inte huden ska torka ut, fungerar det så slipper jag mitt puder ialf , haha spara tid på morgonen e alltid bra ! jag e så himla seg om morgonen så det hade varit ett plus för mig,
och jag vill ej sola solarium för har träffat en som fick mnassa fläckar osv har sällskräck så vågar inte ligga i ett solarium enbdån så det kvittar , haha

men får som sagt se om jag handlar den , i med jag ej har svårt att bli brun och sommaren har ej kommit än poch jag blir brun direkt när jag legat på stranden några timmar men men vill man ej ha den kan man skrubba bort det ordentligt. så har lite beslutsångest nu hur jag ska göra !



behöver mina läsares hjälp, vad tycker ni att jag ska göra ?

pusskram
hanna
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0