Godmorgon !

har vaknat på helt rätt sida idag känns det som, och vet ni vad jag har överträffat min rädsla för källaren idag.
dopm lagar ju hissen så det e bra jag kan gå ner där då så kan jag vanjas lite mer vid källaren,
anledningehn till att jag ej gillar att gå ner i källaren är för där har varit en uteliggare innan,
så jag e ej jätte förtjust i vår källare men måste övervinna rädslan så gör det idag för jag tvätar tidigare istället,
¨matte kommer bli super chokad när han får veta det när han kommer hem från jobb sen kommer han bli glad för jag hatar verkligen källaren men idag känndes det helt normalt att gå ner där, haha.duktiga hanna.

det regnar ute :/ jag som tänkte ha min nya jacka på mig, men får se hur vädert är sen när matte kommer hem för vi ska snabbt iväg och fixa nån bil del till bilen , kankse kan ha den endån , haha, får se ialf,
kjag e sån som vill andvämnda mina nya saker direkt typ haha, men ibland får man vänta som sagt,
ska ge er bilder på det idag som sagt!


hörs sen
pusskram
hanna
...
skinnjacka , super skön på och super snygg!lite längre där fram som ni ser :)
...
ny tröja ,

fick nyss hem ullaredstidningen som jag ska kolla igenom , wiihoo
...
någon läsare som vill med til ullared innan sommaren ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0