godmorgon !!

vaknade typ nyss, rätt skönt att slippa sova bort hela dagen :) eller hur ?!!
jahapp, än så länge har det dock inte hänt mycket, ligger fortfarande i sängen
men ska gå upp nu och ta på mig sen ut med izzy så hon ej gör inne liksom :D
sen blir det en god frukust vill jag lova, solen skiner ser det ut som :D härligt,
men har inget att göra idag så får väl sitta inne och glo tv antar jag, fast ska
ner en snabb runda till arbestförmedlingen och fixa lite saker och fylla i papper !
nej nu får jag ta och gå upp och ut med izzy :)



hörs snart!
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: roligt! :) jag har lagt till dig med nu :)

2010-03-17 @ 09:29:42
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0