godmorgon !

så varit vaken ej tjugo min kankse, varit ute med izzy gett djuren mat och ska själv också äta nu snart.
idag ska jag ner om stan o fixa ärenden, sen ska jag upp till felizia och förga hennes hår .
i med jag e duktig på sånt plus e duktig nu för tiden på att klippa så ställer jag såklart upp !
alla jag har klippt har blvivit nöjda . så jag går fortfarande och funderar på frisörskola efter sommaren.
ska ialf ner och kolla på skolan en dag och se om den verkar bra  ! ligger i malmö och en i lund som jag redan kollat in.


ska äta nu
hörs sen
pusskram
hanna


ni glömmer inte min bloppis va ?

Kommentarer
Postat av: myrann

Svar: Tack! Helt rätt, personlig assistent.

2010-03-19 @ 09:33:06
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0