godmorgon !

nu har jag varit vaken sen halv elva men har segat oss rätt mycket så det är därför jag ej skrivit.
har ätit och så, ska snart ta disken så man slipper det sen, solen skiner nu och himlen e blå
trodde faktiskt det skulle vara mulet idag igen för det var det när vi vaknade,.
var ju på bio igår, den var helt okej men det kunde hänt lte  mer i filmen, för er som inte vet såg vi
alice i underlandet igår, men men annars var den helt okej, får se vilken nästa film blir vi går och ser . 
 
tycker det är så himla mysigt att gå på bio men blir inyte så ofta i med jag jobbar varannan helg
sen mitt i veckorna är det inte super lönt i med jobbar man dagen efter, så någon gång får man roa sig
var hemma rutn halv tolv i natt i med bion slutade runt elva, mötte jessica chrille,tommy och hans tjej
inne däör och dom skulle se samma film sen hade vi bokat platserna bredvid varandra, haha
rätt komiskt tycker jag . nej mendte var trevligt men finns alltid saker man vill radera ! haha

nej men nu ska jag bädda & diska så kan jag ta några bilder sen skriva igen  !
pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Felicia

Förlåtförlåt förlåt, men orkade inte läsa detta inlägg, var för mkt text :( :P

PÖÖÖÖSSS

2010-03-21 @ 15:13:17
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0