godmorgon

varit vaken sen sen 9 tiden typ, har fixat lite och varit ute med izzy,
just nu sitter jag framför tv och ska snart diska och bädda rent,
får bädda rent rätt ofta i med vi har djur så dom hårar ju ner, haha
men men sånt man får räkna med tycker jag , happ,,,,
händer idag då, hmm, ville egentligen till köpcentret men ingen ville med
så blir att jag e hemma idag väl och tar det lungt, fixa lite här hemma och sånt.

ni som läste mitt inlägg om att man ska sluta mobba och snacka skit om andra,
tack för alla kommentarer, ger mig bara mer energi till att skriva om såna saker.
tycker det är hemskt idag  hur det är i skolor med mobbning och såna saker
har funderat länge p att skapa en anti mobbning grupp men vill ha med någon mer.
man går ut och pratar om det i skolar och såna saker, hjälper dom somm blir
mobbade och mår dåligt av att gå till skolan, för jag vill ha bort all mobbing,
man kommer inte lyckas med det men kanske minska det för jag vet själv hur
det känns att bli mobbad, man blir totalt knäckt osv, plus blir ,man mobbad kan man senare mobba andra
jag gjorde det ett tag men slutade rätt snabbt för jag fattade vad som pågick och la ner det
och pratade med dom som blev utsatta och idag e jag vän med dom,

sålänge man vet man gjort fel och rättar till sina fel så e man en bra människa tycker jag .
hatar mobbing & skitsnack och det kommer jag alltid att göra..

nej men ska ta och diska sen bädda rent sen ut med izzy för hon äter just nu .


hörs sen då
pusskram

glöm inte rösta på mig i veckans blogg,. i med jag har så många läsare kan ni väl ställa upp
så ställer jag upp när ni e med i veckans blogg såklart , något bra har jag väl i min blogg så
att jag förkänar att vara veckans blogg eller hur ?1

http://emmamariastenius.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0