godmorgon allihopa :=)

vaknade halv tio idag :D rätt skönt att göra det 2 dagar i rad nu  :)
gick ut med izzy men hon ville inte göra något, haha ovanligt, gick upp igen och gav henne mat
och gav katterna mat , samt vatten , nyss själv också ätit, katterna sove rigen och det gör izzy också :D haha
slöfockar e vad våra djur e :D haha , undra hur ungarna blir när vi ska ha det :D
jaha dagens planer e att storstäda här hemma så det blir gjort :FD orkar jag ?
neee men jag måste så finns inget nej i den frågan :D haha man måste ha fint och städat hemma ju :)
sen ska jag färga håret, chokladbrun som jag brukar ha :D

sen ska matte träna ikväll och vi ska tvätta också, så i ked första maskinen sen sticker matte o tränar 2 timmar så läggwer i i maskin nummer 2 då :D haha nee det tar ej 2 timmar för maskinen att bli klar men dom hittade
en uteliggare nere vid förråden så jag går inte ner i källaren själv fler gånger :D GLÖM DET!!
men vi lägger i en 60 tvätt o dne tar 1.5, så ja dom borde skaffa fler eller en bättre tvättmaskin !

jaha inte mycket mer jag ska göra idag ialf, jo vi skulle ju rensat förrådet men tydligen får vi göra det efetr matte har tränat :d HAHA går lika bra då för vi ska till tippen innan lördag så d¨å blir det väl i morgon,
ska ju hämta vår nya soffa agv min storasyster och hennes sambo , :D hur den ser ut får ni se på lördag kväll :)
den e super super snygg :) så våra soffor åker på tippen för de e nog oingen som vill ha dom, en 2 :a en 3 A o en 1:a skinnsoffa och skinn fötölj, lite slitna ju så,,.mne men tippen gillar väl dom :D haha
det är mattes soffor så han bestämmer vart dom blir av ialf :)


nej nu ska jag ut med izzy snart i med honhar ätit för en stund sen och ligger och latar sig bredvid mig nu
så vi får höras mellan mina pauser när jag städar :)


pusskram
hanna
...
bild från igår :D haha cp bild vill jag lova :D

nej vi hörs senare alla mina läsare ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0