godmorgon med ett leende på läpparna :)

ja ni hör rätt, idag har jag också leende på läpparna, det e sol ute idag igen och klarblå himmel
så himla underbart när det är det :) man bar4a super längtar till sommaren eller vad säger ni ??
jaha skrev ej mer igår för det hände en sak, fick virus på min data för en vän ej hade varnat att
hon hade virus på sin och det skickades via msn, så får ni något meddelande där det står kollla in min bild , sen efter en blå länk typ via facebook, det står fb, ta ej emot den , men nu ska mitt virus vara borta men kommer
får be pappa göra diskrensning för att få bort dom små som finns kvar, de  e dock inget hot längre men fan vad sur jag bölev, jag skickade direkt till hela min msn lista att ingen ska ta emot den osv, de e sånt man måste göra
visst de e eju inte hennes fel men man varnar direkt !

jaha dagen har kankse lite planer endån, nyss ätit frukust, ska snart ta mig en dusch och sen göra vid mig ,
sen ska jag nog gå bort till jessica och hälsa på henne och fika lite och umgås med henne och hennes son & dotter :) fast innan dess som sagt måste jag diska & fixa mig så det kommr bort :)
annars inget annat planerat idag , rätt skönt :)


ha en bra dag !!
pusskram
hanna


LITE BILDER FRÅN IGÅR!
...
härligt väder :)
...
izzy igår :)
....
varsitt paket till mina systerdöttrar :) ska ju dit på lördag och dom har inte fått något paket på länge :)
...
ny plånbok frammifrån
....
bakifrån :D
...
innuti
...
innuti hela
...
ny väska också :)
...
titta vad jag hittade på rea :) matte tyckte även om dessa :=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0