haft och göra hela dagen

har inte bloggat typ idag, ja jag har varit tråkig idag, men har varit iväg hela dagen,
började med frisören, hann hem och ut med izzy sen stack jag & camilla iväg och shoppa lite ,
sen kom vi hem och då stack jag och matte till min familj i eslöv så kom vi nyss hem , så där har ni
anledningen till att jag varit dålig med bloggandet, men men vissa dagar e så för man bor inte framför
sin data som vissa andra gör, jag har ett liv liksom haha, nej ska ej va elak nu !

hittade massa fina saker idag, glader e jag idag, lägger upp bilder i morgon för just nu e jag trött.
ska snart sova så orkar inte ta kort på sakerna, har ialf ett par skor som jag ska sälja,
lägger även upp dessa i morgon på bloggen, ni får helt enkelt vänta tills dess.
ja måste bara berätta kloka camilla var igång idag, vi var på ikea, så hittade hon en stor hylla hon köpte
jag sa till henne den e fan längre än din bil och du får ej ha den utsickande för mycket plus hon ska ha en
sån röd flagga helst, hon bara joo det e bara och trycka in den sen hänga en röd tyg bit, jag bara men camilla
har du en röd tygbit och tror du att du ska kunna TRYCKA in en trä hylla, den går inte att vika presis haha

tillslut gav hon sig efetr alla om och men, så hon fick ställa undan den till i morgon, haha
tänk camilla tänk, haha nej ska va snäll ! nej men väl kom vi ut till bilen och skulle köra hem
jag var tvunegn att säga, ser du camilla så liten bil du har och du ville trycka in en hylla,
haha hanna hade såklart rätt om den saken, vill även säga tack för en trevlig shopping dag!

det e väl det mesta som hänt idag, i morgon är det fredag, emelie skulle nog komma inom på hennes
lunch och snacka lite, alltid trevligt när ens vänner kommer och hälsar på sådär då och då !
och emelie e trevligt sällskap så hon är alltid välkommen hem till oss !
vad ska ni andra göra i morgon då?

nej men nu avslutar jag med ett stort gäsp & godnatt så får ni sova så gott och drömma sött !

glöm inte att ställa er i spegeln och säga positiva saker om er själva!!
ni komer må mycket bättre, och vill ni ej stå och prata med er själv a så skriv ner det
antingen i bloggen eller bara på et papper, man mår bättre, jag lovar!


hörs i morgon bitti
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0