handlat och såna saker :)

har varit och handlat hem lite saker o så :) just nu sitter jag såååå bekvämt i vår nya soffa :)
har tagit kort på den som kommer här nedanför :) super nöjda e vi :)
det har vi min storasyster och ehnne s sambvo & barn att tacka för :) deras gamla soffa :)
knappt ett år gammal typ :) så inte alls sliten så den e som ny :)
jaha annars har vi varit och fikat hos mattes pappa o mia :) trevligt :)
snart ska jag börja med maten, det blir yakatana :) MUMS!
matte e och tränar just nu så har lite tid för mig själv en stund :=)

nej men ska visa er soffan då :)
kommer lite bilder från i fredags också :)
haft en bra helg ?
pusskram
hanna
jag
ego bild i fredags :) haha
...
...
...
...
...
...
...
...
från i fredags var desa bilderna, dock ej många men tog några _:)
andledningent ill att det ser ut som det gjorde var för dom renoverar :) men det blir ju snyggt sen :)
...
dålig bild men den e super snygg och stor och skön :)
...
gillar den mycket :)
...
hittade ett par nya örhänge också :Ö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0