happ, snart gå till jobb :/

jag vill hellre ligga kvar i soffan som sagt , men men det kan jag inte , måst5e jobba :/
jobbar ikväll, o morgon och tisdag :) sen e jag ledig 5 dagar :D så jävla skönt :D
japp så ser mina arbetsdagar ut, jobbar ej så mycket men jobbar först 4 dagar sen
e jag ledig 5 sen jobbar jag 4 igen sen ledig 5v :D vill egentligen jobba hela veckorna men finns det
inget jobb att fixa så får man ta det som finns, ska söka jobb sen ikväll när jag kommer hem ,
vill hellre stå i butik än att jobba som personlig assistent, kan ha det som extra ifall dom behöver ha in folk :)
men e sugen på en butik :) så ska fan i mej söka det sen :)

vad gör du ? skola ? jobb ? pluggar du till ? jobbar med ?
har ni att svara på tills sen :D

hörs efter jobb då !
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0