heey :D

nyss ätit frukust med min underbara sambo mattias :) helt underbart väder ute :)
skönt det var att gå till jobb i sånt soligt väder i morse :) blåser knappt heller :)
jahapp, inte gjort mycket idag , än sålänge, ätit frukust, diskat,matte bäddade och torkade disken :)
han e s¨å duktig så min sambo :) inga planer ikväll ialf, ska jobba  kvällen men det e bara ett par timmar
så jag över lever och som sagt det e alltid pengar så det funkiar än sålänge :) Gott !

jahapp, helgen har jag haft lite at fixa och göra :) kankse märkt det i med jag inte har skrivit så himla mycket :)
fredags var vi iväg och fixade lite saker sen var vi bara hemma sen kom viktor till oss :) läänge sedan man träffa han .
jätte trevligt i alla fall :) sen gjorde vio ej så mycket den kvällen, kollade tv ochbara slappade :) NIVE!

lördags var vi hos min tjejkompis jessica hennes sambo och deras dotter & katten :) dom hade flyttat till ny lägenhet,
super fin lägenhet har dom och domkan göra vad dom vill i med det e köpeslägenhet ¨så  :)
vi kollade melodifestivalen och åt godis och snackade massa :) riktigt trevligt när man blir bortbjuden :)
jahapp kom hem rätt senyt  igår så vi gick och la oss direkt i med jag skulle jobba morgonen och matte skulle styrketräna :) så det fick bli sova direkt typ :) gjorde inte för jag var skit trött och somnade typ direkt :)

söndag, jaa duu, vi ska bort en snabb runda till mattes pappa & mia och fixa vår lucka till köket, skönt att gå en runda i solen pålus izzu kommer ut och får sin långrunda som hon ska ha en gång om dagen :) ja sen få¨r hon ju små runder också men endån, ni fattade säkert vad jag menade :D haha
annars ska jag jobba kvällen som sagt, mer händer det inte ..



matte ligger bredvid mig och kollade nyss på han sen kollade jag på min andra sida, där ligger izzy och vå¨r ena katt
alla tre sover, vår hon katt ligger i sovrummet och sover, haha så bara jag vaken, låter dom sova, matte behöver få sova ut ibland :) och tror han e glad att jag låer ´han sova mitt på dagen ibland :) de e ju söndag så då får man sova mitt på dagen tycker jag :)

jahapp nej men nu vet ni det :)
vi hörs senare
pusskram
hanna
jag
jag e utråkad :)
izzy
en sömntuta, inga bra bilder i med den e fel inställd på datan :D
bebis
man ser hanen lite :) men ännu en sömntuta :D
ronja
ser ni hon katten på data stolen ? haha blev visst spegelvända bilder :P haha


lägger ej upp bild på min sambo för han blir så sur när jag tar kort på han när han sover
och jag vet att han kollar min blogg då och då :P hahhaa



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0