heey

varit iväg och handlat och hälsat på matte spappa och hans fru mia
sen gick vi en runda med izzy, håller på att vänta på tvätten
sen just nu gör vi mat, blir varma mackor med massa gott, mums !
haha vet ni vad jag handlade ? barnmat i mango smak.
jaa barn mat haha, det e gott i vissa smaker, pröva den mango
seriöst den e svin god :D haha ska ta bild sen så ni tror mig,
ska ha den till risgrynsgröt sen , sviiiiiiiiiiin gott !
sen har vi ej gjort mycket mer , nej men ska äta nu snart
så skriver sen och lägger upp massa bilder också,
kolla även mina saker som säljes och har ni frågor ang något så bara skriv !
pusskram
hanna
data
min foina rosa mini data ! tar bättre bild sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0