hej där ute :D

har varit hemma sen tjugo över 8 men vi fixade med maten sen har vi ätit i lugn och ro.
sen har jag fixat till lite här hemma och kollar på tv och kunde inte slita mig :D
jahapp, ska väl snart lägga sig i sängfen och se om man kan somnan :D
går ju alltid och lägger mig samtidigt som matte vid tio tiden i med han går upp tio
över 5 om dagarna, så lika bra att lägga sig samtidigt annars väcker jag bara han närt jag ska sova :P hahaa
jahapp, folk blir mer och mer intresserade av auktionen :D ni hittar den under säljes :)
tyvär e det mycket som blivit sållt så fråga bara om ni undrar över något så svara jag så fort jag ser det .,
har svarat på alla kommenatrer nu :) haha kommer säkert flera,
ska kolla efetr detta inlägget hur många jag fått idag :D en del faktiskt..



hörs sen
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0