hemma :)

jag & matte stack iväg en runda efter jag färgat felizias hår :) drog till hans jobb i hbg och hämtade hans piercingar för han hade glömt dom där idag, sen vidare till familia :) hittade ett par skor  ! sen vidare till väla en snabb runda där jag hittade ett linne / tunikas till i morgon då vi ska iväg och festa . sen örhänge och ringar hittade jag också så jag e nöjd, handlar ju lite då och då så blir det roligare än att handla en amssa på en gång. det tycker jag i alla fall.
jahapp snart kommer sara och alex, ska bli lite trevligt tycker både jag och matte .

men vi hörs  senare då . !
pusskram
hanna
...
skorna  super snygga och sköna tycker jag !
...
linnet :) sånt med paljetter och det e lila om ni ej ser det !
...
ser ej så mycket men massa olika  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0