hemma

kollar just nu på tv, och har izzy bredvid mig i soffan, mys, ska snart ta något att dricka,
gock bra hos sjukgymnasten, ska dit om 4 veckor , tidigare om det blir värre såklart .
men men , vad ska jag göra idag ?! hmm just nu ska jag bara ta det så lungt jag kan, ge mat
till izzy halv tre typ se om hon e hungrig, ut med izzy sen slappa i soffan med matte fram tills jag ska gå till jobb
sen e jag ledig till lördag :) så himla skönt att ha delade arbestpass tyfcker jag, får ju snart fler timmar
så det börjar gå frammåt på allt nu , riktigt skönt, har en super underbar pojkvän som jag vill leva med resten av mitt liv, vi har 2 underbara katter och en underbar hund, bor ihopa,trivs så sjukt bra ihopa ockspå, vad kommer här näst ? ja vem vet, sånt ni får vänta på och se självklart annars e det inget kul om ni ej väntar ju haha
nu vet jag vissa som kommer bomba mig med sms ang detta inlägget hahah gör så !


hörs sen
pusskram
...
fint väder då & då !
...
MUMs, handlade cigg innan efter sjukgymnasten och dessa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0