hemma

nu kommer jag vara tråkig, ska bara inom här på bloggen och skriva att allt gick bra på våran roadtrip, fick saker med oss hem både stora och små, haha nu e ni allt nyfikna, men som sagt säger i morgon vart vi varit för jag e helt död just nu, sitta och åka bil långt e inget kul haha men emn nu e vi glada och ska iväg och handla något att äta, så ni får detta inlägget av mig så får vi se om jag skriver senare eler i morgon,
får se hur trött jag e efter vi ätit !


hoppas ni får en super bra fredag!
pusskram
hanna

hörs vi inte sen så godnatt & sov gott !

Kommentarer
Postat av: Alina

godmorgon! hoppas du får en härlig dag sötnos:)

2010-03-27 @ 11:39:34
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0