hemma & har lite tid över!

var jätte trött efter allt vi gjorde igår så orkade inte skriva, och idag har jag jobbat sen var vi iväg på väla och sen biltema och lite annat, jahapp har ni varit nyfikna över vad vi gjorde igår ?! haha kan jag tänka mig,
vi var i falkenberg och handlade en ny bil , eller matte handlade ny bil kan man väl säga, en lika dan som vi hade innan , volvo s40 t4 svart med tonade rutor, sänkt och massa annat , himla glada nu, ska ta kort på pärlan sen idag, när vi endån var där uppe så skulle mattes pappa & fru inom ullared så vi hängde på där,
blev bara lite saker i med vi ska dit innan sommaren istället, men några köp blev det endån !
idag ska jag jobba ikväll igen sen ska vi nog till ami & jocke och kolla lite film & ta det lungt!
ska snart bort och fixa med bilen hos mattes pappa, tror jag följer med dit en runda,
lite bilder ska ni ialf få !
pusskram
hanna
...
en riktigt god frukust blev det idag
...
blev ett par gråa leggings
...
en tröja , baksidasn av den , dragkedja där bak en bit ner, sån som går över rumpan
...
framsidan av den , handlade även en i vit och svart
...
dagens outfit,
...
köpte nya örhänge idag
...
klämmor behöver man alltid !
...
andvänd detta sprayet, det andra e där ju gas i aså andvän hellre detta så e ni snällare mot håret



fler bilder får ni senare, hinner inte nu matte står och kallar i hallen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0