hemma igen

så nu e vi hemma ige, var och fixade lite saker sen hem till oss och hämtade izzy sen bort till mates pappa,
hans bror e nere från stockholm så vi stack dit en runda, drack kaffe och snackade och fixade bilen .
annars inget nytt jag har att berätt ialf, tråkig dag med andra ord men endån rolig och bra!
i morgon ska jag upp lite tidigare för ska till stan och handla till påsktårtan jag ska göra och ha med ner
till min familj på fredag för vi ska fira påsk på fredag med min familj, längtar för man träffar ej dom så ofta !

sen e vi i princip fullbokade hela påsken i med vi ska till mattes pappa & hans fru på lördag sen söndag kankse vi ska åka upp till elmia och kolla lite bilar och såna roliga saker, får se om där e fler som vill med men verkar som det bara blir jag och matte i med alla ska dit fredag & lördag , men men vi får ialf se hur det blir,
matte vill dit så det blir ialf vi som åker dit så får vi se om det e fler som vill med den dagen också !

vi ska snart gå och lägga oss för matte jobbar i morgon också fast han e hemma tidigare, han e hemma runt 2 istället för 4 så det e härligt, sen ska vi hjälpa mattes mormor och morfar och lasta saker för dom bor på råbocka camping här i ängelholm om sommaren i husvagn så dom behövde hjälp och bära lite saker , så man kan absolut ställa upp och hjälpa dom för dom ställer alltid upp när vi behöver hjälp så man få ge också !

jaha , lite av man ska fixa i dagarna, synd att inte så många bloggläsare bor här nere för då hade ni kunnat följa med till elmia , hde varit lite små roligt, men men , kankse tur endån för man ska inte bli för nära sina läsare, kolla bara på storbloggarna, dom har förföljare och massa annat runt sig, inget man vill ha ,
tur man inte är en av dom för jag hade nog inte orkat såna saker, man har ju inget privatliv typ,

hörs sen
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0