hemma & ledig 7 dagar nu

japp rubriken stämmer, vi bytar sche,ma på jobb så nu e jag ledig i 7 dagar, haha
kul när man får reda på såna saker, ska börja ny på jobb så därför vi bytar schema.
fast hade hellre jobbat och känat pengar men med mitt nya schema har jag myyyyyycket fler
timmar och mer pengar, det gillas !

happ ska ej göra så mycket ikväll tror jag, får ialf se vad som händer , matte ska ju jobba i morgon så
blir nog lugn kväll skulle jag gissa på, har ej mycket att berätta just nu ,m svarat på komenatrer nu,
skit bra allt e klart ! hmm ska jag mer göra, ja du det e en himla bra fråga, får se ialf,

hörs sen
pusskram
hanna
......
handlade ju 2 till marilyn monroe tavlor, nu har jag en fin samling :D
fint väder idag , himlen var nästan blå , härligt

Kommentarer
Postat av: E.D

tack så mkt :)

2010-03-30 @ 20:52:43
URL: http://blog.eimidevine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0