hemma nu :D

var bara en modig tjej som vågade att säga 3 positiva saker om sig själv !
BRA JOBBAT http://myrann.blogg.se
hennes 3 positiva saker om sig själv var :

1,  Jag har lätt för att få andra att skratta.

2, Jag bjuder gärna på mig själv och skiter mestadels i vad andra tycker om mig.

3. Jag är väldigt omtänksam om människor jag bryr mig om.


jag e väldigt besviken på er där läsare nu, varför kan folk inte vara nöjda med sig själv ?
trode det skulle kännas bra för er med dåigt självförtroende att skriva sånt här ,
MEN MEN BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG, tycker om er endån !



Kommentarer
Postat av: myrann

Jag tyckte ditt inlägg var skitbra! Jag blev helt peppad när jag satt och geggade ihop mig först och sen läste ditt inlägg och fick leta bra saker om mig själv.



Skitbra hanna!

Skitdåligt andra läsare!

2010-03-23 @ 23:28:45
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0