hemma nu

sitter här inne när solen skiner där ute, ska snart ta ut izzy , efter hon ätit såklart,
sen ska jag iväg och handla ett grogg glas, för vi ska gravera på det i med mattes morfar
älskar grogg på sommare när han grillar så ska det stå nisses grillgrogg.
tyckte den iden var super bra , hoppas han blir glad, får sen om ska dit torsdag eller söndag då
han fyller år, får se vad dom har planerat också, men men ska bara vänta på så jag kan snacka med matte.
han får ju också vara med och godkänna allt haha , men fixar nog glaset när han kommit hem från jobb
för vi ska ju endån köra till graveraren så då får han också vara med, japp det gör jag nog,
väntar tills matte ringer & så fixar vi det när han kommit hem, så var det bestämt haha.

happ ska jag göra idag då, hmm ska ialf bädda och diska tänkte jag och se om izzy äter under tiden.
gör hon inte det får jag ta ut henne endån så får hon äta i eftermiddag helt enkelt,
försöker få henne att äta på bestämda tider för det e lättare att göra så i med vi inte kan ha
fri tillgtång till henne till mat i med katterna äter hennes mat i så fall och det får dom inte,
men hon verkar trivas med det så vi fortsätter att lära henne enligt det, blir ju alltid lättare
sen när ,man bor i större typ hus och så, men det flyttar vi nog inte till i första taget haha,
trivs så bra i denna lägenheten fast det skulle sitta fint med inglasad balkong,
men man kan inte få allt här i livet, eller hur mina goa läsare ?!

hörs sen
pusskram
hanna
sol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0