hemma & snart iväg igen :/

idag e det tydligen full rulle på oss, haha men men vissa söndagar vill man få saker gjort
jag hade kunnat stanna hemma men det e ej kul att sitta och glo hemma helt själv ,
vill liksom umgås med min pojkvän så följer gärna med på hans små ärenden haha
gick bra i garaget ialf, skönt det ju, sen stack vi till cheapy men dom hade ej det vi behövde

sitter hemma nu men ska snart med matte till hans pappa, så tar nog med mig datan & izzy så man
kan sysselsätta sig där borta om dom inte  e hemma, ska jobba mellan 6 & 8  så det blir närmre att gå där ifrån..
ska bara vänta på att izzy ska äta lite mer sen ska vi köra bort till dom..
tog någa bilder innan för hade skit tråkigt haha,.e dock inte jätte bil intresserad men roade mig rätt lätt
så tiden gick fort som tur var!

hörs sen
pusskram
hanna
...
nya bilen :D
...
roade mig, leggingesen och tröjan och en del av väskan
...
gott med dricka !
...
man måste ha tilltugg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0