morgon !

vaken, for upp ur sängen 7 för hade somnat om efter jag stängde alarm klockan.
rörmockaren skulle kommit mellan 7 och halv 8,l fortfarande inte kommit,
kommer han inte innan halv nio då jag ska gå till jobb får han komma efter jag jobbat.
dom får ej va själv i vår lägenhet vill jag lova för man släpper inte in okänt folk själva i sitt hem


ang länkningarna igår så joooooo jag la upp er 2 som röstade, det kom ej upp direkt för det e något fel på blogg.se om ni kollar inlägget jag skreb så ser ni själva att deyt lades in 21.47 ca. så det så !!!
jag håller mitt ord liksom !

nyss ätit frukust, ska snart sminka mig och så, så e man klar i tid idag ! skönt när man är det.
sen ska jag till jobb ialf, så kan skriva när jag kommer hem efetr job så slipper jag stressa med inlägg !


så vi hörs sen då !
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0