mums med frukust :)

nyss ätit frukust :) 4 mackor fick det bli, kaviar & 2 med makrill :D mmmmm muyms :D
jahapp, ska snart göra vid mig sen bege mig ner till arbetsförmedlingen som jag ej hann igår,
så får jag det gjort och alla blir glada och nöjda, senska jag kankse bort till jessica och dricka en kopp kaffe
får se om jag hinner och orkar innan matte kommer hem,. har lite saker att fixa här hemma först
innan jag kan göra andra saker, sen måste jag ta disken och bädda också så får helt enkelt se
tar den tid jag behöver för orkar ej stressa idag :D

nej men jag ska ringa jessica & ut och ta en cigg o se vad hon gör nu
hörs sen då pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

sv; nu är du också tillagd =)

2010-03-17 @ 12:03:22
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0