ny badad :)

har badat nu och fönat håret ovch plattat det men det åkte upp i en toffs sålänge för jag ska ej göra vid det än, skönt att ha uppsatt i med jag bara sitter hemma endån så, och det enda jag ska göra innan jobb e ju ut med izzy snart :) sen ska jag bara slappa framför tv i soffan mned datan i knäet :) måste vila innan man ska jobba kvällen ju :) rätt skönt att vara hemma själv idag för jag e trött, och kan vara ganska lätt retad när jag e trött :P
men det har gått bort tills matte kommer hem vid 4 :) de e liksom 2 hela timmar tills dess :)

happ, nej ska dricka upp min energi dricka sen ska jag ta på mig och gå ut  med izzy så hon kommer ut :)
blir lite hackigt med maten för henne idag för hon hAR KNAPPT ÄTIT, MEN VVISST VALPAR ÄTE NÄR DOM VILL TYP :d HAHA HON Har ätit lite ialf :) tror jag ska vänta en stund till med att ta ut henne så hon kankse hinner äta:)

nej men hallå ni ????? HAR NI GLÖMT VECKANS BLOGG ELLER DET E BARA KUL HOS STORBLOGGARNA?




pusskram
hanna
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0