rensar datan på bilder

japp e duktig, ska lägga in alla bilder från datan på hårddisken, ska ej ha massa såna saker på datan för det tar väldigt mycket plats på en sån här liten data :) så det e det jag håller på med och ska fortsätta med det också så ska skriva m,er sen när jag e klar om jag blir det idag för där e sjuuuuuukt mycket bilder jag måste sortera och skriva datum på osv , lägga dom i rätt mapp osv, ja sånt tråkigt ni vet, det man ska göra frå¨n början men det har inte jag & matte gjort, dumt egentligen men man tänker inte på det alltid, men när allt e fixat ska det fortsätta vara i ordning på hårddiksen så man kan trycka ut kort sen och ha i fotoalbum istället :)

har ej gjort så myckert, gick och mötte matte innan hos hans pappa, sen stack vi en snabb runda till willys o handla lite
sen gick vi hem , bara kollat på tv och ätit :)
annars inget...


vad har ni gjort idag ?
pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0