säger godnatt nu :)

ska snart ner och se om mattorna e torra, haha hoppas ingen av grannarna blir sura för dom kankse hör torktummlaren på nedersta våningen , vem vet, kankse har en sur kärring utanför lägenheten i morgon bitti :)
haha neee tror jag inte, vi har världens snällaste grannar :) så tror inte en gång gör så mycket :)
har nyss ätit upp min knäck glass :) MUMS! hade ju hemma så slapp gå till affären :)skönt

så nu ska vi ner till tvätten sen ut med izzy, borsta tänderna, och sen bädda ner oss :)
upp vid 8 i morgon så jag hinner fixa mig innan vaktmästaren kommer, haha
man vet aldrig när han kommer asså, men han sa efter 9 så jag borde hinna det iALF :)
FAST  när jag tänker efter får jag nog gå upp halv 8 så hinner jag ut med izzy ju :)

så det jag skulle säga var ju godnatt sov gott så hörs vi i morgon :)



pusskram
hanna

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

sov gott söta du

2010-03-04 @ 21:32:59
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0