sakerjag handlade idAG

väska
nya väskan :) super läcker :)
...
solglasögon :)
...
ett par svarta leggings och ett par mellanblåa :)
...
skit snygg på e den :) rät fräck också, dock dålig bild :D
....
jag har ju en rosa s¨ån som jag handlade för ett tag sedan , hittade att
dom hade dom kvar så handlade en vit och en svart för såna kan man alltid behöva :)
...
nya gardiner till köket,m dom e snyggare i verkligheten, allt glitter synd inte
plus vi ska handla enny gardinstång i svart så det ser bra ut
...
detta fick man idag som vip kund på kappahl om man handlade plus man fick
30 procent på sitt kör :P nice det gillar jag !
...
ny tröja till min älskling mattias :)
...
old school typ :) fick den också av mig :) han blev ialf glad :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0