sitter inne nu ! :D

så himla bra , matte ringde sin pappa så han kunde larma av , så ni ligger izzy på sin matta hon har här
med sina leksaker och tuggben, jag satte mig i köket bredvid henne och sitter vid datan lite nu när jag har tid
till det så ni alla mina underbara läsare blir glada av att jag bloggar mer idag ,
men jag tycker det e tråkigt för vill ha fler nya bloggar att läsa, så vill ni följa mig via bloglovin så följer jag er
kan bli rätt kul tycker jag , för jag älskar att läsa nya bloggar, ska ta och gå in på bloglovin nu och kolla alla mina läsares nya inlägg tänkte jag för vill man ha läsare kvar för man anstränga sig lite tyfcker jag .

hörs snart
pusskram
hanna
...
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0