sitter med hårfärgen på huvodet :D

sitter med min hårfärg på huvodet :) ska snart hoppa in i duschen och får bort det :) haha
låter som jag hatar det med det e tråkigt att ha det i för det blir så varmt om huvodet :D
sitter även och kollar på my sweet 16 teen :D haha asså visa ungar e bortsakämda,
stackars barn när föräldrarna ej har pengar kvar att kunna spendera på dom ,
vad fan ska dom då göra när dom ska flytta hem i från ? ringa mamma & pappa o be om hjälpr
skaffa er ett jobb haha :D som jag kan klaga, raaaaaauw !

nej ska sluta klaga, e inte sån egentlogen :) leende på läpparna för i morgon e det fredag och vad säger vi om fredagar ? FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST ! PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDEEEEEEEEEj !
wiiihoo :D haha ska till en killkopis til mig och matte och fesdta loss :) NIce som fan :)
jahapp , ska som sagt hoppa in i duschen om en kvart typ tror jag :D

sen kommer matte hem då ska vi lägga in andra maskinen tvätt sen börja med maten väl :)
ska hinna rensa förrådet också i med  vi ska till tippen i morgon :D haha
sent ute e vi alltid men skit i det :) lika bra :D


jaha besöksrekord snart :) vad får no ej veta ialf för mina läsare e min ensak :D
skryter ej om mina besökare osv :)



pusskram
hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0