snart bege mig till jobb :/

vill hellre ligga hemma i soffan i med jag e så himla trött bara för man sovit dåligt ,
men det e inte så mycket jag ska jobba nu på morgonen, det e aldrig många timmar
men man sk vara glad för det jobb man har i dagens läge, ska söka fler jobb idag
när jag kommer hem , vill hellre stå i klädesbutik , och ha jobb bara mitt i veckorna istället
så man e ledig om helgerna och jobbar max 8 timmar per dag, hellre det!
men men som sagt man får vara glad för det man har nu för tiden så . !
nej men skulle mest bara skriva att jag ska bege mig till jobb snart , man kommer lätt
bort sig när man sitter och skriver så här , haha, men så kan det gå ibland !


hörs sen
pusskram
hanna
jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0